De Nieuwe Yoga Vereniging

Wie zijn wij en wat is onze visie

Onze Yogavereniging heeft de volgende kenmerken;

Actief bestuur, 1 keer per jaar een Algemene Ledenvergadering met een gezellige afsluiting en inspraak alle leden.

Onze leden worden begeleid in hun yogahoudingen, ademhalingstechnieken en meditatie door andere super gemotiveerde leden. (die dus ook zelf deelnemen aan andere yogalessen) Zij doen dit op vrijwillige basis en vanuit hun passie voor yoga. Naast hun eigen yoga ervaringen/opleidingen hebben zij zich serieus verdiept in alles wat met yoga te maken heeft.

Géén salarissen, géén winstbejag, wel huur yogaruimte en allerlei leuke activiteiten buiten de reguliere lessen zoals sup-yoga, klankschalenconcerten en gastlessen. Slechts €24,00 per maand. Je mag naar alle lessen komen die op het rooster staan. Waar elders vindt je dit?

Iedereen kan lid worden m/v/o maar we hanteren wel een minimum leeftijd van 15 jaar!